Grand Lexis, PD (part three)

Semasa aku praktikal dekat sini, ada budak poli sekalian budak kelas aku merangkap kawan baik aku pun praktikal dekat sini. Iaitu sakinah dan fasihah. Pekerja kat sini sampai gelarkan kiteorang tiga serangkai sebabnya mana mana pergi mesti jumpa walaupun berlainan department. Waktu makan, waktu bekerja pun sempat curi curi masa melawat kawan. Haha

Ya Allah sumpah aku rindu suasana tu. Masing masing muka sememeh. Rindu rindu T-T

Dekat hotel ada beberapa orang aku kenal dan jadi rapat sepanjang aku kat sana, yang bg tunjuk ajar, bagi nasihat, semualah.

Nak sebut nama dorang tp takpelah, harap harap aku tak lupa sampai bila bila. Wei, korang! Aku rindu korang lah! Semoga ada umur yang panjang kita ketemu lagi.

Banyak sangat pengalaman kat situ. Paling mendamaikan kerja area laut paling suka. Laut. Taktahu nak desribe macam mana tapi sekarang betul tengah rindukan glpd sangat.

Semoga bertemu lagi....